Reikalinga pagalba?

Apmokėjimas

Kaip atliekamas užsakymo apmokėjimas?

Užsakymą galite apmokėti bankiniu pavedimu - užsakymo pabaigoje matysite kokią sumą ir į kokią sąskaitą reikėtų pervesti. Šią informaciją papildomai gausite ir Jūsų nurodytu elektroniniu paštu.

Pavedimą galite atlikti dviem būdais:

-  naudojantis elektronine bankininkyste;

-  arba bet kuriame banko skyriuje užpildžius pavedimo kvitą.

Atliekant pavedimą iš to paties banko, kuriame Eglutės.lt turi sąskaitą (Swedbank) pavedimą matysime iš karto po apmokėjimo. Pavedimą atliekant vakare arba savaitgalį ir iš kito banko, jis mūsų sąskaitą pasieks tik kitą darbo dieną. Jūsų užsakymas pradedamas vykdyti gavus apmokėjimą.

Banko pavedimo mokėjimo paskirties laukelyje būtinai nurodykite užsakymo numerį. Tai ypatingai svarbu, jei pavedimą atlieka ne tas pats asmuo, kuris užsakė prekes.


Koks Eglutes.lt banko sąskaitos numeris?

Bankas "Swedbank", AB A.s. LT537300010150103401

Banko pavedimo mokėjimo paskirties laukelyje būtinai nurodykite užsakymo numerį. Tai ypatingai svarbu, jei pavedimą atlieka ne tas pats asmuo, kuris užsakė prekes.


Ar gali užsakymą apmokėti kitas žmogus?

 Taip, gali. Tokiu atveju, banko pavedimo mokėjimo paskirties laukelyje būtinai nurodykite užsakymo numerį.


Kokių bankų paslaugomis naudojantis galima atsiskaityti per Paysera.lt?

Apmokėti užsakymą galite naudojantis Paysera.lt sistema. Ši sistema suteiks galimybę atsiskaityti:

naudojantis elektronine bankininkyste per šiuos bankus:

    • „Swedbank“
    • „SEB“
    • „Danske Bank“
    • „Nordea“
    • „Citadele“
    • „Šiaulių bankas“
    • „Medicinos bankas“
    • Lietuvos kredito unijos

Ar galima mokėti debetine arba kreditine banko kortele?

Apmokėti užsakymą galite savo debetine arba kreditine banko kortele. Tam nereikės jungtis prie el. bankininkystės sistemos, pakaks tiesiog suvesti kortelės duomenis.

Priimamos šios banko kortelės:

  • „MasterCard“
  • „Maestro“
  • „Visa“
  • „Verified by Visa“
  • „MasterCard SecureCode“

Atlikau banko pavedimą, bet užsakymo statusas vis dar likęs “LAUKIAMA BANKINIO PAVEDIMO”. Kodėl?

Šiuo metu sąskaitą pavedimams turime tik Swedbank banke. Jei pavedimą atlikote iš Swedbank banko sąskaitos į mūsų sąskaitą Swedbank,  jį matysime iš karto, kai tik patikrinsime savo sąskaitą. Tačiau, jei pavedimą atlikote vakare arba savaitgalį ir iš kitų bankų, tuomet jis mūsų sąskaitą pasieks tik kitą darbo dieną. Bankai informacija apie pavedimus apsikeičia darbo dienomis 9:00, 12:00 ir 15:00 valandomis. Dėl šios priežasties Jūsų pavedimą iš kito banko pamatome iki 10:00, iki 13:00 arba iki 16:00, priklausomai nuo to, kuriuo metu atlikote pavedimą.