Raskite atsakymus į Jūsų klausimus

Užsakymas
Kaip surasti norimą prekę?

Prekes rinktis galima ne tik iš katalogo, bet ir atliekant jų paiešką. Paieškos langelyje įrašykite ieškomos prekės pavadinimą ir paspauskite greta esantį mygtuką su didinamojo stiklo ikonėle. Jums bus pateiktas paieškos frazę atitinkančių prekių sąrašas.


Kur galiu surasti informaciją apie norimą prekę?

Kiekviena prekė sąraše turi savo nuotrauką, pavadinimą, specifikacijas, trumpą aprašymą, nurodytą vieneto kainą, ir pirkėjų atsiliepimus apie prekę.


Kaip suformuoti užsakymą?

Išsirinkę norimą prekę, spauskite dešinėje esantį mygtuką „Užsakyti“. Jeigu užsakote kėnį arba sidabrinę eglutę vazone, pasirinkite pristatymo datą ir paspaudus mygtuką „Užsakyti", prekė „įkris" į prekių krepšelį, esantį dešinėje puslapio dalyje viršuje. Ta pati procedūra turi būti pakartojama ir kitoms prekėms, kol bus suformuotas galutinis prekių krepšelis. Jei užsisakydami kėnį ar sidabrinę eglutę, kartu užsisakote ir stovą, dekoracijas - visas prekes pristatysime kartu. Jei norite dalį prekių gauti anksčiau, suformuokite atskirus prekių krepšelius.


Rodyti daugiau >>
Apmokėjimas
Kaip atliekamas užsakymo apmokėjimas?

Užsakymą galite apmokėti bankiniu pavedimu - užsakymo pabaigoje matysite kokią sumą ir į kokią sąskaitą reikėtų pervesti. Šią informaciją papildomai gausite ir Jūsų nurodytu elektroniniu paštu.

Pavedimą galite atlikti dviem būdais:

-  naudojantis elektronine bankininkyste;

-  arba bet kuriame banko skyriuje užpildžius pavedimo kvitą.

Atliekant pavedimą iš to paties banko, kuriame Eglutės.lt turi sąskaitą (Swedbank) pavedimą matysime iš karto po apmokėjimo. Pavedimą atliekant vakare arba savaitgalį ir iš kito banko, jis mūsų sąskaitą pasieks tik kitą darbo dieną. Jūsų užsakymas pradedamas vykdyti gavus apmokėjimą.

Banko pavedimo mokėjimo paskirties laukelyje būtinai nurodykite užsakymo numerį. Tai ypatingai svarbu, jei pavedimą atlieka ne tas pats asmuo, kuris užsakė prekes.


Koks Eglutes.lt banko sąskaitos numeris?

Bankas "Swedbank", AB A.s. LT537300010150103401

Banko pavedimo mokėjimo paskirties laukelyje būtinai nurodykite užsakymo numerį. Tai ypatingai svarbu, jei pavedimą atlieka ne tas pats asmuo, kuris užsakė prekes.


Ar gali užsakymą apmokėti kitas žmogus?

 Taip, gali. Tokiu atveju, banko pavedimo mokėjimo paskirties laukelyje būtinai nurodykite užsakymo numerį.


Rodyti daugiau >>
Pristatymas
Ar pristatote  gyvus medžius į Kauną, Klaipėdą?

Į šiuos miestus medelius pristatome, bet užsakymo detales reikia individualiai derinti susisiekiant el. paštu: info@eglutes.lt


Ar galima pakeisti pristatymo laiką?

Pristatymo laiką galima keisti likus 24 val. iki numatyto pristatymo laiko. Apie pasikeitimus prašome informuoti elektroniniu paštu info@eglutes.lt.


Kur ir kada galima atsiimti prekes?

Visas prekes, išskyrus kėnius, galite atsiimti ir mūsų biure P. Lukšio g. 17, Vilnius mūsų biure pirmadieniais - penktadieniais nuo 8 iki 17 val. arba kitu laiku iš anksto susitarus.


Rodyti daugiau >>
Kokybės garantija
Ką daryt, jeigu atvežtas kėnis netenkina mano lūkesčių?

 Jeigu eglutė Jums buvo pristatyta nekokybiška arba neatitiko Jūsų lūkesčių, garantuojame 100 % pinigų grąžinimą arba eglutės pakeitimą per 2 darbo dienas nuo užsakymo pristatymo dienos. Gabenimo išlaidas apmokame mes.


Kaip atrenkami patys gražiausi medeliai?

Eglutės.lt PREMIUM klasės kėniai atitinka ne tik PREMIUM klasės medžio, bet ir aukščiausius jo auginimo metodų standartus. Eglutės.lt komandos atstovai ir PREMIUM klasės kėnių ekspertai Danijoje kruopščiai apžiūrėję visus PREMIUM plantacijos kėnius atrenka tik pačius geriausius ir neabejotinai aukščiausio standarto kriterijus atitinkančius medelius. Atrinkti patys gražiausi plantacijos kėniai lygiai septynias paras nejudinami ilsisi vėsoje, kad "užmigtų" ir augalas būsimoje kelionėje nepatirtų jokio streso ir išlaikytų tobulą išvaizdą. Kiekvienas kėnis rankiniu būdu atsargiai supakuojamas į kokybiškos elastingos medžiagos tinklus. Vos atvykęs į Lietuvą kiekvienas medis dar sykį atidžiai apžiūrimas, ar saugiai ir nepažeistas pasiekė kelionės tikslą. Antrąją atranką sėkmingai praėję medeliai keliauja toliau "miegoti" vėsioje patalpoje iki bus pristatyti į Jūsų namus. Taip užtikrinama, kad Jūsų namus pasieks aukščiausios įmanomos kokybės medis. Jeigu eglutė Jums buvo pristatyta nekokybiška arba neatitiko Jūsų lūkesčių, garantuojame 100 % pinigų grąžinimą arba eglutės pakeitimą per 2 darbo dienas nuo užsakymo pristatymo dienos. Gabenimo išlaidas apmokame mes.


D.U.K
Kur ir kada galima atsiimti prekes?

Visas prekes, išskyrus kėnius, galite atsiimti ir mūsų biure P. Lukšio g. 17, Vilnius mūsų biure pirmadieniais - penktadieniais nuo 8 iki 17 val. arba kitu laiku iš anksto susitarus.


Kas mes?

Eglutės.lt – gyvų eglučių mylėtojai ir saugotojai, besirūpinantys, kad prieš Šv. Kalėdas į Jūsų namus atkeliautų patys gražiausi gyvi medeliai.

 Eglutės.lt komanda tiki, jog gyvas medelis yra svarbiausias tradicinių, jaukių švenčių simbolis. Jau aštuntus metus kviečiame užsisakyti kalėdinę eglutę internetu iš anksto ir ramiai laukti, kol į duris pasibels pati gražiausia, natūrali, mišku kvepianti žaliaskarė viešnia.

ATVERKITE DURIS JAUKIOMS KALĖDOMS!

  • Mūsų eglutės tik GYVOS!
  • Eglutę atvešime tiesiai į namus prieš gražiausias metų šventes ir, jeigu pageidausite, išvešime po švenčių.
  • Pastatyti eglutę dar niekada nebuvo taip paprasta - rinkitės kokybišką Krinner stovą!

TEBŪNA JŪSŲ KALĖDOS BE RŪPESČIŲ!


Kokie mūsų įmonės duomenys ir rekvizitai?

UAB "SKOGRAN", UAB Skogran P. Lukšio g. 17, Vilnius; LT-09132

Įmonės kodas 300104144 PVM kodas LT100001990617 Bankas "Swedbank", AB A.s. LT537300010150103401

Susisiekite dabar: 8 683 94908

El. paštas: info@eglutes.lt


Rodyti daugiau >>